liviasprivata.blogg.se

Hejsan, jag hade tänkt bloggen skulle handla om lite allt möjligt men mest mode/smink.

Frågor del 1

Frågor del 1, frågor Permalink0
Äntligen efter några veckor så tänker jag svara på era frågor ni har skrivit till mig!
 
1. Hur gammal är du? Fyller 14 år till december så brukar säga att jag är 14 år.
 
2. Vilket är ditt favorit godis? Aså helt klar choklad sen skittles.
 
3. Vilken är din favorit idol/grupp? Min idol är Ed Sheeran för jag älskar hans låtar och favorit grupp är helt klart the fooo conspiracy och min favori i det är felix sandman. 
 
4. Vad heter din/dina kaniner? Jag har 2 kaniner och båda är tvilingbröder. Ena heter Musse och andra Bruno. 
 
5. Driker du kaffe eller te? Jag driker te fast gillar espresso house kaffe ananrs tycke jag kaffe smakar väldigt äckligt.
 
 
Tänkte inte alla frågor på en och samma gång eftersom det hade kanske blivit lite långtråkigt att läsa så mycket!
Tack allesammans som skickade frågor :) har tyckt det har varit jätte kul att svara på alla frågor :)!!
(Ni kan fortfarande skicka in frågor!)
 
Till top