liviasprivata.blogg.se

Hejsan, jag hade tänkt bloggen skulle handla om lite allt möjligt men mest mode/smink.

Fösta filmen jag har gråtit till!

Tipsar bra film, charlie st cloud, film, grät, tipsar Permalink1
 Hejsan, jag såg en film igår och den var så bra! Filmen heter Charlie st cloud. Den var första gången någonsinn jag grät till en film. Aså det var inte alls mycket det bara fall en tår liksom. Men aså gud va bra filmen va!
 
Handlar om en kille som heter Charlie och han har en lillebror som heter sammy. Charlie som inte har något körkort så bestämer han sig endån för att köra till sina vänner med sin lillebror. Sedan råkar dom ut för en olycka... Charlie börjar se sina vänner som nyss har dött och alla i lilla byn där han går mitt ute på en kyrkogård tycker att han är konstig förutom en tjej som de börjar bli förälskade i varann.
 
Skrev väldigt mycket nu men hade kunnat skriva minst hälften av det mer! Aså såå bra film.
#1 - - Linda:

OMG!!! Måste se den filmen verkar jätte bra!!! :)

Svar: Ja!!
Livia Svensson

Till top