liviasprivata.blogg.se

Hejsan, jag hade tänkt bloggen skulle handla om lite allt möjligt men mest mode/smink.

Såå länge sedan!

Allmänt inaktiv, inte varit aktiv Permalink0
Hejsan, förmodlingen så kollar inte så många längre på min blogg för att jag har varit inaktiv väldigt lång tid... :( 
Jag är verkligen ledsen för det men kände att det blev för mycket för mig. Jag hade väldigt många prov och läxor. Då hade jag inte tid med att blogga och sedan rann det ut i sanden. 
 
En annan anledning som jag skulle egentligen sagt för ganska länge sedan är att jag bloggar på min skolas labbtob. Alltså får jag egentligen inte ens vara inne här och skriva blogg-inlägg. Är svårt när jag inte heller kan lägga upp några bilder för såklart får jag inte heller ta bilder med labbtoben.
För att vara en lyckad bloggare ska man ha en eller fler foto i ett inlägg för att göra läsarna mer intresserade. Därför kände jag att det skulle bli väldigt svårt utan bilder.
 
Så jag tror snart jag kommer få en Iphone 6 med mycket lagring så att jag kan ta bra bilder (gemfört med min nuvarande mobil). Jag är inte alls säker men om 1 år eller när jag tar kofermationen så kanske jag får en stationär dator. Så jag kommer fortsätta blogga men inte lika ofta och så får jag se om bildproblemet löser sig. 
Kram :) 
Till top